6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

غذا خوردن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که همگی ما می توانیم انجام دهیم.

اشتباه غذا خوردن

به گزارش خبرآنلاین، از بهداشت نیوز، با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم. به همین دلیل کارشناسان همواره بر این امر تاکید می‌کنند که شناخت این اشتباهات و عدم انجام آنها نقش موثری در ارتقا سلامتی دارد. آیا شما با این اشتباهات آشنایی دارید؟!

 

اشتباه غذا خوردن
اعظم فراهانی

6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

غذا خوردن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که همگی ما می توانیم انجام دهیم.با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم.

ادامه مطلب
استرس عامل یبوست
اعظم فراهانی

با این وضعیت گرفتار یبوست می‌شوید

مطالعات زیادی نشان داده‌اند استرس می‌تواند در عملکرد گوارشتان اختلال ایجاد کند و میکروبیوم روده‌های شما مرتبط به این ماجراست. باکتری‌های دستگاه گوارش شما کمک می‌کنند غذایی که می‌خورید تجزیه شده و به مدفوع تبدیل شود. اما وقتی تحت استرس هستید، این باکتری‌ها می‌توانند فرایند گوارش را تغییر دهند و منجر به سفت‌شدن مدفوع شوند.

ادامه مطلب
اعظم فراهانی

مزایای سلامتی مصرف قهوه

مصرف قهوه با کاهش ابتلا به دیابت و اختلالات مغزی مانند پارکینسون همراه میباشد،اضافه بر آن با کاهش ریسک ابتلا به سرطان روده و سینه و رحم همراهی داشته هر چند برخی مطالعات متناقض با ابن قضیه نیز وجود دارد

ادامه مطلب
اعظم فراهانی

۷ خوراکی موثر برای رفع یبوست

یبوست به معنی سختی در دفع مدفوع یا دفع غیرطبیعی مدفوع است. تقریباً همه افراد در برهه‌ای از زندگی، به این وضعیت دچار می‌شوند. مصرف میوه‌های پر فیبر، پروبیوتیک‌ها، غلات کامل، حبوبات و بسیاری از مواد غذایی دیگر می‌تواند به کاهش و پیشگیری از یبوست کمک کند.

ادامه مطلب